Sunday, 30 July 2023

PSG Mostoles FS


ויקיפדיה:אודות/ויקיפדיה:אודות:
ויקיפדיה היא אנציקלופדיה מקוונת בחינם שכל אחד יכול לערוך בתום לב, וכבר יש למיליונים. מטרת ויקיפדיה היא להועיל לקוראים על ידי מכיל מידע על כל ענפי הידע. מתארח על ידי קרן ויקימדיה, הוא מורכב מתוכן הניתן לעריכה חופשית, שלמאמרים שלו יש גם קישורים רבים להנחות את הקוראים למידע נוסף. מאמרי ויקיפדיה, שנכתבו בשיתוף פעולה על ידי מתנדבים אנונימיים ברובם, ניתנים לעריכה על ידי כל מי שיש לו גישה לאינטרנט (ושאינו חסום כרגע), למעט מקרים מוגבלים שבהם עריכה מוגבלת כדי למנוע הפרעה או ונדליזם. מאז הקמתו ב-15 בינואר 2001, הוא גדל לאתר ההתייחסות הגדול בעולם, ומושך למעלה ממיליארד מבקרים מדי חודש. לוויקיפדיה יש כיום יותר משישים ואחד מיליון מאמרים ביותר מ-300 שפות, כולל 6,690,455 מאמרים באנגלית עם 115,501 תורמים פעילים בחודש האחרון. עקרונות היסוד של ויקיפדיה מסוכמים בחמשת עמודי התווך שלה. קהילת ויקיפדיה פיתחה מדיניות והנחיות רבות, אם כי העורכים אינם צריכים להכיר אותם לפני שהם תורמים. כל אחד יכול לערוך את הטקסט, ההפניות והתמונות של ויקיפדיה. מה שכתוב חשוב יותר ממי שכותב אותו. התוכן חייב להתאים למדיניות של ויקיפדיה, לרבות להיות ניתן לאימות על ידי מקורות שפורסמו. דעות העורכים, האמונות, החוויות האישיות, המחקרים שלא נבדקו, חומרי לשון הרע והפרות זכויות יוצרים לא יישארו. התוכנה של ויקיפדיה מאפשרת ביטול קל של שגיאות, ועורכים מנוסים צופים בעריכות גרועות ומפטרלים אותן. ויקיפדיה נבדלת מאזכורים מודפסים במובנים חשובים. הוא נוצר ומתעדכן ללא הרף, ומאמרים אנציקלופדיים על אירועים חדשים מופיעים תוך דקות ולא חודשים או שנים. מכיוון שכל אחד יכול לשפר את ויקיפדיה, היא הפכה למקיפה, ברורה ומאוזנת יותר מכל אנציקלופדיה אחרת. התורמים שלה משפרים את האיכות והכמות של המאמרים וכן מסירים מידע מוטעה, שגיאות וונדליזם. כל קורא יכול לתקן טעות או להוסיף מידע נוסף למאמרים (ראה מחקר עם ויקיפדיה). התחל פשוט בלחיצה על הלחצנים [ערוך] או [ערוך מקור] או על סמל העיפרון בחלק העליון של כל דף או קטע שאינו מוגן. ויקיפדיה בדקה את חוכמת ההמון מאז 2001 ומצאה שזה מצליח.

PR_interval/PR interval:
באלקטרוקרדיוגרפיה, מרווח ה-PR הוא התקופה, הנמדדת באלפיות שניות, הנמשכת מתחילת גל P (התחלת דפולריזציה פרוזדורית) ועד תחילת קומפלקס QRS (התחלת דפולריזציה חדרית); זה בדרך כלל בין 120 ל-200 אלפיות השנייה. מרווח ה-PR נקרא לפעמים מרווח PQ.
PR_postcode_area/PR_postcode area:
אזור המיקוד של PR, הידוע גם כאזור המיקוד של פרסטון, הוא קבוצה של אחד עשר מחוזות מיקוד בצפון מערב אנגליה, בתוך ארבע עיירות דואר. אלה מכסים את דרום מערב לנקשייר (כולל פרסטון, צ'ורלי ולילנד) וצפון מרסיסייד (כולל סאות'פורט).
PR_toxin/PR toxin:
פניצילין רוקפור טוקסין (PR toxin) הוא מיקוטוקסין המיוצר על ידי הפטרייה Penicillium roqueforti. בשנת 1973, רעלן יחסי ציבור התאפיין לראשונה באופן חלקי על ידי בידוד תירס עבש שעליו צמחו הפטריות. למרות שהמינון הקטלני שלו נקבע זמן קצר לאחר בידוד הכימיקל, הפרטים על השפעותיו הרעילות לא הובהרו עד 1982 במחקר עם עכברים, חולדות, חתולים מורדמים ותכשירים של אפרכסת חולדה מבודדת.
מונע/מנע:
PReVENT היא פעילות תעשיית הרכב האירופית במימון משותף של הנציבות האירופית כדי לתרום לבטיחות בדרכים על ידי פיתוח והדגמה של יישומים וטכנולוגיות בטיחות מונעות.
PRhyme/PRhyme:
PRhyme הוא צמד היפ הופ אמריקאי המורכב מהראפר רויס ​​דה 5'9 מדטרויט ומפיק התקליטים הניו יורקי DJ Premier. הם יצרו חברת תקליטים משלהם PRhyme Records והוציאו את אלבומם הראשון, PRhyme, ב-9 בדצמבר 2014 , וההמשך שלו, PRhyme 2, ב-16 במרץ 2018. ההפקה של כל אלבום מבוססת על דגימה של יצירות של אמן בודד: אדריאן יאנג ל-PRhyme ו-AntMan Wonder ל-PRhyme 2. כשהקונספט הוצג במקור ל-Premier, הוא ראה בזה אתגר מכיוון שזיהה שהוא היה ידוע בעבר בזכות הקצב שלו מדגימות לא ברורות ממקורות רבים ושונים, והפרויקט הזה אילץ אותו למצוא את מה שהוא צריך מתוך קטלוג יחיד של עבודה. עבור PRhyme 2, רויס ​​תיאר את התהליך של קבלת יצירות לעבודה מהן ישירות מ-AntMan Wonder כ"כמו דגימה ממוצרט אבל מוצרט בעצם נותן לך את המוזיקה". הצמד הופיע גם בפסקול Southpaw. בשנת 2021, DJ Premier אישר ש-PRhyme 3 נמצא בעבודה.
PRhyme_(אלבום)/PRhyme (אלבום):
PRhyme הוא אלבום האולפן הראשון של צמד ההיפ הופ האמריקאי PRhyme, המורכב מ-Royce da 5'9" ו-DJ Premier. האלבום יצא ב-9 בדצמבר 2014, דרך חברת התקליטים שלהם PRhyme Records. האלבום כולל הופעות אורח של ראפרים Killer Mike, Jay Electronica, Common, Ab-Soul, Schoolboy Q, Slaughterhouse, Mac Miller וזמר הנשמה Dwele. PRhyme כולל הפקה של DJ Premier, כמו גם סאמפלים של מלחין הנשמה הפסיכדלי ומפיק אדריאן יאנג. האלבום נתמך על ידי סינגל "Courtesy". סרט המשך, PRhyme 2, שוחרר ב-16 במרץ 2018.
PRhyme_2/PRhyme 2:
PRhyme 2 הוא אלבום האולפן השני של צמד ההיפ הופ האמריקאי PRhyme, המורכב מ-Royce da 5'9" ו-DJ Premier. הופק כולו על ידי DJ Premier, האלבום כולל דגימות שהולחנו על ידי המפיק AntMan Wonder. הוא יצא ב-16 במרץ 2018 באמצעות חברת התקליטים שלהם PRhyme Records ו-INgrooves Music Group, והוא המשך לאלבום המכונה PRhyme. האלבום כולל הופעות אורח של הראפרים 2 Chainz, Big KRIT, Dave East, Rapsody, Roc Marciano, Yelawolf, Chavis Chandler, Basist Brady וואט והזמרים רומן (כחלק מהצמד קיץ 96' עם וונדר), סילו גרין ודנאון פורטר.
PRiMA_Aero_Trasporti_Italiani/PRIMA Aero Trasporti Italiani:
PRiMA Aero Trasporti Italiani הייתה חברת תעופה איטלקית שנוסדה בשנת 2010, שבסיסה במרגרה, ונציה. המרכז שלה היה נמל התעופה ונציה מרקו פולו (VCE). בעבר איגלס איירליינס, היא הייתה היורשת של אלפי איגלס, בגיבוי חברת השקעות סיציליאנית. החברה ביצעה את הטיסה הראשונה שלה ב-24 באוגוסט 2010 בקו ונציה - למציה טרמה, ולאחר מכן היו לה טיסות גם לקטניה, רג'יו קלבריה ורומא פיומיצ'ינו. ב-23 במאי 2011 הוכרעה תביעה נגד השימוש של Eagles Airlines בשם Eagles לטובת Alpi Eagles, וכתוצאה מכך שינתה איגלס איירליינס את שמה החל מה-27 במאי ל-PRIMA Aero Trasporti Italiani. החברה הפסיקה את פעילותה ב-4 בנובמבר 2011 .
PRxPR/PRxPR:
PRxPR היא קרן לא ממשלתית פרטית לסיוע באסונות אשר נוצרה כדי לספק מאמצי התאוששות לטווח קצר, כמו גם סיוע בבנייה מחדש לפורטו ריקו בעקבות ההרס שנגרם על ידי סופות ההוריקנים אירמה ומריה. הם המשיכו לעבוד במתן שינויים בתשתית ברי קיימא לאי, כמו גם מענקים וסיוע לאנשים באזורים שנפגעו הכי קשה.
נ.ב/נ.ב:
PS מתייחס בדרך כלל ל: Postscript, כתיבה שנוספה אחרי הגוף הראשי של האות PS, PS, ps וגרסאות אחרות עשויות להתייחס גם ל:
נ.ב!/נ.ב!:
נ.ב! הוא מגזין שיצא לאור בשוודיה. זה היה המגזין הנמכר ביותר במדינה בשנת 2023.
נ.ב.,_I_Love_You_(רומן)/נ.ב., I Love You (רומן):
נ.ב., אני אוהב אותך הוא רומן הביכורים של הסופרת האירית ססיליה אהרן, שיצא לאור בשנת 2004. הוא זכה למעמד של רבי המכר מספר אחת באירלנד, בריטניה, ארצות הברית, גרמניה והולנד, והיה במקום הראשון באירלנד במשך תשעה עשר שבועות.
נ.ב.,_אני_קלעתי_השושבינות/נ.ב., קלעתי את השושבינות:
נ.ב., I Scored The Bridesmaids הוא רומן משנת 2005 מאת העיתונאי והסופר האירי פול הווארד, והרביעי בסדרת רוס או'קרול-קלי. הכותרת מתייחסת לרומן נ.ב., אני אוהב אותך מאת ססיליה אהרן.
נ.ב.,_The_Preventive_Maintenance_Monthly/PS, The Preventive Maintenance Monthly:
נ.ב.: The Preventive Maintenance Monthly הוא סדרה של עלונים טכניים של צבא ארצות הברית שפורסמו מאז יוני 1951 כמגזין חודשי עם אמנות בסגנון קומיקס כדי להמחיש שיטות תחזוקה מונעות מתאימות. כותרת המגזין נובעת מהיותו "אחרי כתב" למדריכים טכניים והנחיות תחזוקה אחרות שפורסמו.
PS-100_Karachi_East-II/PS-100 Karachi East-II:
PS-100 Karachi East-II (پی ایس-100، کراچی مشرقی-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-101_Karachi_East-III/PS-101 Karachi East-III:
PS-101 Karachi East-III (پی ایس-101، کراچی مشرقی-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-102_Karachi_East-IV/PS-102 Karachi East-IV:
PS-102 Karachi East-IV (پی ایس-102، کراچی مشرقی-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-103_Karachi_East-V/PS-103 Karachi East-V:
PS-103 Karachi East-V (پی ایس-103، کراچی مشرقی-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-104_Karachi_East-VI/PS-104 Karachi East-VI:
PS-103 Karachi East-V (پی ایس-103، کراچی مشرقی-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-105_Karachi_East-VII/PS-105 Karachi East-VII:
PS-103 Karachi East-V (پی ایس-103، کراچی مشرقی-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-106_Karachi_East-VIII/PS-106 Karachi East-VIII:
PS-106 Karachi East-VIII (پی ایس-106، کراچی مشرقی-8) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-107_Karachi_South-I/PS-107 Karachi South-I:
PS-107 Karachi South-I (پی ایس-107، کراچی جنوبی-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-108_Karachi_South-II/PS-108 Karachi South-II:
PS-108 Karachi South-II (پی ایس-108، کراچی جنوبی-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-109_Karachi_South-III/PS-109 Karachi South-III:
PS-109 Karachi South-III (پی ایس-109، کراچی جنوبی-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-10_Larkana-I/PS-10 Larkana-I:
PS-10 Larkana-I (پی ایس-10، لاڑکانہ-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-110_Karachi_South-IV/PS-110 Karachi South-IV:
PS-110 Karachi South-IV (پی ایس-110، کراچی جنوبی-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-111_Karachi_South-V/PS-111 Karachi South-V:
PS-111 Karachi South-V (پی ایس-111، کراچی جنوبی-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-112_Karachi_Keamari-I/PS-112 Karachi Keamari-I:
PS-112 Karachi Keamari-I (پی ایس-112، کراچی کیماڑی-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-113_Karachi_Keamari-II/PS-113 Karachi Keamari-II:
PS-113 Karachi Keamari-II (پی ایس-113، کراچی کیماڑی-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-114_Karachi_Keamari-III/PS-114 Karachi Keamari-III:
PS-114 Karachi Keamari-III (پی ایس-114، کراچی کیماڑی-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-115_Karachi_Keamari-IV/PS-115 Karachi Keamari-IV:
PS-115 Karachi Keamari-IV (پی ایس-115، کراچی کیماڑی-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-116_Karachi_Keamari-V/PS-116 Karachi Keamari-V:
PS-116 Karachi Keamari-V (پی ایس-116، کراچی کیماڑی-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-117_Karachi_West-I/PS-117 Karachi West-I:
PS-117 Karachi West-I (پی ایس-117، کراچی غربی-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-118_Karachi_West-II/PS-118 Karachi West-II:
PS-118 Karachi West-II (پی ایس-118، کراچی غربی-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-119_Karachi_West-III/PS-119 Karachi West-III:
PS-119 Karachi West-III (پی ایس-119، کراچی غربی-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-11_Larkana-II/PS-11 Larkana-II:
PS-11 Larkana-II (پی ایس-11، لاڑکانہ-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-120_Karachi_West-IV/PS-120 Karachi West-IV:
PS-120 Karachi West-IV (پی ایس-120، کراچی غربی-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-121_Karachi_West-V/PS-121 Karachi West-V:
PS-121 Karachi West-V (پی ایس-121، کراچی غربی-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-122_Karachi_West-VI/PS-122 Karachi West-VI:
PS-122 Karachi West-VI (پی ایس-122، کراچی غربی-6) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-123_Karachi_Central-I/PS-123 Karachi Central-I:
PS-123 Karachi Central-I (پی ایس-123، کراچی وسطی-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-124_Karachi_Central-II/PS-124 Karachi Central-II:
PS-124 Karachi Central-II (پی ایس-124، کراچی وسطی-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-125_Karachi_Central-III/PS-125 Karachi Central-III:
PS-125 Karachi Central-III (پی ایس-125، کراچی وسطی-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-126_Karachi_Central-IV/PS-126 Karachi Central-IV:
PS-126 Karachi Central-IV (پی ایس-126، کراچی وسطی-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-127_Karachi_Central-V/PS-127 Karachi Central-V:
PS-127 Karachi Central-V (پی ایس-127، کراچی وسطی-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-128_Karachi_Central-VI/PS-128 Karachi Central-VI:
PS-128 Karachi Central-VI (پی ایس-128، کراچی وسطی-8) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-129_Karachi_Central-VII/PS-129 Karachi Central-VII:
PS-129 Karachi Central-VII (پی ایس-129، کراچی وسطی-7) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-12_Larkana-III/PS-12 Larkana-III:
PS-12 Larkana-III (پی ایس-12، لاڑکانہ-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-130_Karachi_Central-VIII/PS-130 Karachi Central-VIII:
PS-130 Karachi Central-VIII (پی ایس-130، کراچی وسطی-8) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-13_Larkana-IV/PS-13 Larkana-IV:
PS-13 Larkana-IV (پی ایس-13، لاڑکانہ-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-14_Qambar_Shahdadkot-I/PS-14 Qambar Shahdadkot-I:
PS-14 Qambar Shahdadkot-I (پی ایس-14، قمبر-شہدادکوٹ-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-15_Qambar_Shahdadkot-II/PS-15 Qambar Shahdadkot-II:
PS-15 Qambar Shahdadkot-II (پی ایس-15، قمبر-شہدادکوٹ-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-16_Qambar_Shahdadkot-III/PS-16 Qambar Shahdadkot-III:
PS-16 Qambar Shahdadkot-III (پی ایس-16، قمبر-شہدادکوٹ-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-17_Qambar_Shahdadkot-IV/PS-17 Qambar Shahdadkot-IV:
PS-17 Qambar Shahdadkot-IV (پی ایس-17، قمبر-شہدادکوٹ-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-18_Ghotki-I/PS-18 Ghotki-I:
PS-18 Ghotki-I (پی ایس-18، گھوٹکی-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-19_Ghotki-II/PS-19 Ghotki-II:
PS-19 Ghotki-II (پی ایس-19، گھوٹکی-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-1_Jacobabad-I/PS-1 Jacobabad-I:
PS-1 Jacobabad-I (پی ایس-1، جیکب آباد-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-2000/PS-2000:
ה-PS-2000 (ПС-2000, רוסית: перенастраиваемая структура, מערכת ניתנת להגדרה מחדש) היה מחשב-על סובייטי שנבנה בשנות ה-80.
PS-20_Ghotki-III/PS-20 Ghotki-III:
PS-20 Ghotki-III (پی ایس-20، گھوٹکی-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-21_Ghotki-IV/PS-21 Ghotki-IV:
PS-21 Ghotki-IV (پی ایس-21، گھوٹکی-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-22_Sukkur-I/PS-22 Sukkur-I:
PS-22 Sukkur-I (پی ایس-22، سکھر-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-23_Sukkur-II/PS-23 Sukkur-II:
PS-23 Sukkur-II (پی ایس-23، سکھر-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-24_Sukkur-III/PS-24 Sukkur-III:
PS-24 Sukkur-III (پی ایس-24، سکھر-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-25_Sukkur-IV/PS-25 Sukkur-IV:
PS-25 Sukkur-IV (پی ایس-25، سکھر-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-26_Khairpur-I/PS-26 Khairpur-I:
PS-26 Khairpur-I (پی ایس-26، خیرپور-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-27_Khairpur-II/PS-27 Khairpur-II:
PS-27 Khairpur-II (پی ایس-27، خیرپور-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-28_Khairpur-III/PS-28 Khairpur-III:
PS-28 Khairpur-III (پی ایس-28، خیرپور-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-29_Khairpur-IV/PS-29 Khairpur-IV:
PS-29 Khairpur-IV (پی ایس-29، خیرپور-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-2_Jacobabad-II/PS-2 Jacobabad-II:
PS-2 Jacobabad-II (پی ایس-2، جیکب آباد-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-30_Khairpur-V/PS-30 Khairpur-V:
PS-30 Khairpur-V (پی ایس-30، خیرپور-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-31_Khairpur-VI/PS-31 Khairpur-VI:
PS-31 Khairpur-VI (پی ایس-31، خیرپور-6) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-32_Khairpur-VII/PS-32 Khairpur-VII:
PS-32 Khairpur-VII (پی ایس-32، خیرپور-7) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-33_Naushahro_Feroze-I/PS-33 Naushahro Feroze-I:
PS-33 Naushahro Feroze-I (پی ایس-33، نوشہروفِيروز-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-34_Naushahro_Feroze-II/PS-34 Naushahro Feroze-II:
PS-34 Naushahro Feroze-II (پی ایس-34، نوشہروفِيروز-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-35_Naushahro_Feroze-III/PS-35 Naushahro Feroze-III:
PS-35 Naushahro Feroze-III (پی ایس-35، نوشہروفِيروز-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-36_Naushahro_Feroze-IV/PS-36 Naushahro Feroze-IV:
PS-36 Naushahro Feroze-IV (پی ایس-36، نوشہروفِيروز-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-37_Nawabshah-I/PS-37 Nawabshah-I:
PS-37 Nawabshah-I (پی ایس-37، نوابشاہ-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-38_Nawabshah-II/PS-38 Nawabshah-II:
PS-38 Nawabshah-II (پی ایس-38، نوابشاہ-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-39_Nawabshah-III/PS-39 Nawabshah-III:
PS-39 Nawabshah-III (پی ایس-39، نوابشاہ-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-3_Jacobabad-III/PS-3 Jacobabad-III:
PS-3 Jacobabad-III (پی ایس-3، جیکب آباد-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-40_Nawabshah-IV/PS-40 Nawabshah-IV:
PS-40 Nawabshah-IV (پی ایس-40، نوابشاہ-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-41_Sanghar-I/PS-41 Sanghar-I:
PS-41 Sanghar-I (پی ایس-41، سانگھڑ-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-42_Sanghar-II/PS-42 Sanghar-II:
PS-42 Sanghar-II (پی ایس-42، سانگھڑ-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-43_Sanghar-III/PS-43 Sanghar-III:
PS-43 Sanghar-III (پی ایس-43، سانگھڑ-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-44_Sanghar-IV/PS-44 Sanghar-IV:
PS-44 Sanghar-IV (پی ایس-44، سانگھڑ-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-45_Sanghar-V/PS-45 Sanghar-V:
PS-45 Sanghar-V (پی ایس-45، سانگھڑ-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-46_Sanghar-VI/PS-46 Sanghar-VI:
PS-46 Sanghar-VI (پی ایس-46، سانگھڑ-6) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-47_Mirpur_Khas-I/PS-47 Mirpur Khas-I:
PS-47 Mirpur Khas-I (پی ایس-47، مِيرپورخاص-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-48_Mirpur_Khas-II/PS-48 Mirpur Khas-II:
PS-48 Mirpur Khas-II (پی ایس-48، مِيرپورخاص-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-49_Mirpur_Khas-III/PS-49 Mirpur Khas-III:
PS-49 Mirpur Khas-III (پی ایس-49، مِيرپورخاص-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-4_Kashmore-I/PS-4 Kashmore-I:
PS-4 Kashmore-I (پی ایس-4، کشمور-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-50_Mirpur_Khas-IV/PS-50 Mirpur Khas-IV:
PS-50 Mirpur Khas-IV (پی ایس-50، مِيرپورخاص-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-51_Umerkot-I/PS-51 Umerkot-I:
PS-51 Umerkot-I (پی ایس-51، عمرکوٹ-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-52_Umerkot-II/PS-52 Umerkot-II:
PS-52 Umerkot-II (پی ایس-52، عمرکوٹ-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-53_Umerkot-III/PS-53 Umerkot-III:
PS-53 Umerkot-III (پی ایس-53، عمرکوٹ-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-54_Tharparkar-I/PS-54 Tharparkar-I:
PS-54 Tharparkar-I (پی ایس-54، تھرپارکر-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-55_Tharparkar-II/PS-55 Tharparkar-II:
PS-55 Tharparkar-II (پی ایس-55، تھرپارکر-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-56_Tharparkar-III/PS-56 Tharparkar-III:
PS-56 Tharparkar-III (پی ایس-56، تھرپارکر-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-57_Tharparkar-IV/PS-57 Tharparkar-IV:
PS-57 Tharparkar-IV (پی ایس-57، تھرپارکر-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-58_Matiari-I/PS-58 Matiari-I:
PS-58 Matiari-I (پی ایس-58، مٹیاری-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-59_Matiari-II/PS-59 Matiari-II:
PS-59 Matiari-II (پی ایس-59، مٹیاری-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-5_Kashmore-II/PS-5 Kashmore-II:
PS-5 Kashmore-II (پی ایس-5، کشمور-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-60_Tando_Allahyar-I/PS-60 Tando Allahyar-I:
PS-60 Tando Allahyar-I הוא אזור בחירה של האסיפה המחוזית של סינדה.
PS-61_Tando_Allahyar-II/PS-61 Tando Allahyar-II:
PS-61 Tando Allahyar-II הוא אזור בחירה של האסיפה המחוזית של סינדה.
PS-62_Hyderabad-I/PS-62 Hyderabad-I:
PS-62 Hyderabad-I (پی ایس-62، حیدرآباد-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-63_Hyderabad-II/PS-63 Hyderabad-II:
PS-63 Hyderabad-II (پی ایس-63، حیدرآباد-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-64_Hyderabad-III/PS-64 Hyderabad-III:
PS-64 Hyderabad-III (پی ایس-64، حیدرآباد-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-65_Hyderabad-IV/PS-65 Hyderabad-IV:
PS-65 Hyderabad-IV (پی ایس-65، حیدرآباد-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-66_Hyderabad-V/PS-66 Hyderabad-V:
PS-66 Hyderabad-V (پی ایس-66، حیدرآباد-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-67_Hyderabad-VI/PS-67 Hyderabad-VI:
PS-67 Hyderabad-VI (پی ایس-67، حیدرآباد-6) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-68_Tando_Muhammad_Khan-I/PS-68 Tando Muhammad Khan-I:
PS-68 Tando Muhammad Khan-I (پی ایس-68، ٹنڈو محمد خان-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-69_Tando_Muhammad_Khan-II/PS-69 Tando Muhammad Khan-II:
PS-69 Tando Muhammad Khan-II (پی ایس-69، ٹنڈو محمد خان-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-6_Kashmore-III/PS-6 Kashmore-III:
PS-6 Kashmore-III (پی ایس-6، کشمور-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-70_Badin-I/PS-70 Badin-I:
PS-70 Badin-I (پی ایس-70، بدین-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-71_Badin-II/PS-71 Badin-II:
PS-71 Badin-II (پی ایس-71، بدین-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-72_Badin-III/PS-72 Badin-III:
PS-72 Badin-III (پی ایس-72، بدین-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-73_Badin-IV/PS-73 Badin-IV:
PS-73 Badin-IV (پی ایس-73، بدین-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-74_Badin-V/PS-74 Badin-V:
PS-74 Badin-V (پی ایس-74، بدین-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-75_Sujawal-I/PS-75 Sujawal-I:
PS-75 Sujawal-I (پی ایس-75، سجاول-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-76_Sujawal-II/PS-76 Sujawal-II:
PS-76 Sujawal-II (پی ایس-76، سجاول-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-77_Thatta-I/PS-77 Thatta-I:
PS-77 Thatta-I (پی ایس-77، ٹهٹہ-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-78_Thatta-II/PS-78 Thatta-II:
PS-78 Thatta-II (پی ایس-78، ٹهٹہ-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-79_Thatta-III/PS-79 Thatta-III:
PS-79 Thatta-III (پی ایس-79، ٹهٹہ-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-7_Shikarpur-I/PS-7 Shikarpur-I:
PS-7 Shikarpur-I (پی ایس-7، شكارپور-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-80_Jamshoro-I/PS-80 Jamshoro-I:
PS-80 Jamshoro-I (پی ایس-80، جامشورو-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-81_Jamshoro-II/PS-81 Jamshoro-II:
PS-81 Jamshoro-II (پی ایس-81، جامشورو-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-82_Jamshoro-III/PS-82 Jamshoro-III:
PS-82 Jamshoro-III (پی ایس-82، جامشورو-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-83_Dadu-I/PS-83 Dadu-I:
PS-83 Dadu-I (پی ایس-83، دادو-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-84_Dadu-II/PS-84 Dadu-II:
PS-84 Dadu-II (پی ایس-84، دادو-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-85_Dadu-III/PS-85 Dadu-III:
PS-85 Dadu-III (پی ایس-85، دادو-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-86_Dadu-IV/PS-86 Dadu-IV:
PS-86 Dadu-IV (پی ایس-86، دادو-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-87_Karachi_Malir-I/PS-87 Karachi Malir-I:
PS-87 Karachi Malir-I (پی ایس-87، کراچی ملير-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-88_Karachi_Malir-II/PS-88 Karachi Malir-II:
PS-88 Karachi Malir-II (پی ایس-88، کراچی ملير-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-89_Karachi_Malir-III/PS-89 Karachi Malir-III:
PS-89 Karachi Malir-III (پی ایس-89، کراچی ملير-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-8_Shikarpur-II/PS-8 Shikarpur-II:
PS-8 Shikarpur-II (پی ایس-8، شكارپور-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-90_Karachi_Malir-IV/PS-90 Karachi Malir-IV:
PS-90 Karachi Malir-IV (پی ایس-90، کراچی ملير-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-91_Karachi_Malir-V/PS-91 Karachi Malir-V:
PS-91 Karachi Malir-V (پی ایس-91، کراچی ملير-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-92_Karachi_Korangi-I/PS-92 Karachi Korangi-I:
PS-92 Karachi Korangi-I (پی ایس-92، کراچی کورنگی-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-93_Karachi_Korangi-II/PS-93 Karachi Korangi-II:
PS-93 Karachi Korangi-II (پی ایس-93، کراچی کورنگی-2) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-94_Karachi_Korangi-III/PS-94 Karachi Korangi-III:
PS-94 Karachi Korangi-III (پی ایس-94، کراچی کورنگی-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-95_Karachi_Korangi-IV/PS-95 Karachi Korangi-IV:
PS-95 Karachi Korangi-IV (پی ایس-95، کراچی کورنگی-4) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-96_Karachi_Korangi-V/PS-96 Karachi Korangi-V:
PS-96 Karachi Korangi-V (پی ایس-96، کراچی کورنگی-5) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-97_Karachi_Korangi-VI/PS-97 Karachi Korangi-VI:
PS-97 Karachi Korangi-VI (پی ایس-97، کراچی کورنگی-6) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-98_Karachi_Korangi-VII/PS-98 Karachi Korangi-VII:
PS-98 Karachi Korangi-VII (پی ایس-98، کراچی کورنگی-7) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-99_Karachi_East-I/PS-99 Karachi East-I:
PS-99 Karachi East-I (پی ایس-99، کراچی مشرقی-1) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
PS-9_Shikarpur-III/PS-9 Shikarpur-III:
PS-9 Shikarpur-III (پی ایس-9، شكارپور-3) is a constituency of the Provincial Assembly of Sindh.
אות PS-ON_Signal/PS-ON:
PS-ON Signal הוא אות הפעלה/כיבוי מרחוק ליחידת אספקת חשמל של מחשב אישי. הוא מפעיל את ספק הכוח כאשר הוא מועבר מגבוה לנמוך ומכבה את ספק הכוח כאשר הוא מועבר מנמוך לגבוה, או במעגל פתוח.
PS-algol/PS-algol:
PS-algol היא שפת תכנות מתמשכת אורתוגונלית. PS-algol הייתה הרחבה של שפת S-algol המיושמת על ידי אוניברסיטת סנט אנדרוז ואוניברסיטת אדינבורו, סקוטלנד. S-algol עוצב על ידי רון מוריסון והורחב על ידי פיט ביילי, פרד בראון, פול קוקשוט, קן צ'ישולם ואל דירל. הרחבות אלו היו פונקציות סטנדרטיות נוספות המספקות ערימה מתמשכת ששורדת סיום של תוכניות PS-algol. PS-algol הייתה שפת התכנות המתמשכת הראשונה בעולם, והיו לה משתמשים רבים הן באקדמיה ובעיקר במעבדות המחקר International Computers Limited (ICL).
PS1/PS1:
PS1, Ps 1, PS-1, PS/1 או PS One עשוי להתייחס ל:
PS1-10adi/PS1-10adi:
PS1-10adi הוא סוג יוצא דופן של חולף אופטי אנרגטי מאוד שהתגלה על ידי סקר Pan-STARRS ב-15 באוגוסט 2010. הפיצוץ או אירוע חולף פלט 2.3×1052 ארג (2.3×1045 ג'אול), העולה על ASASSN-15lh. ייתכן שזו סופרנובה זוהרת או אירוע שיבוש כוכבי. עוצמת הפיצוץ מאתגרת את גבולות המודלים הנוכחיים לפיזיקה תיאורטית. האירוע התרחש סמוך למרכז J204244.74+153032.1 (נקודה בדלפינוס, במיוחד עלייה ימנית בסקסאז'סימלי רגיל ולאחר מכן ירידה במונחים עשרוניים, עם הנקודה /spacing זז ארבעה מקומות ימינה בשני המקרים). המעבר האופטי הגיע לשיא בשני גדלים בהירים יותר מהגלקסיה המארחת שלו, ונשאר בהיר יותר במשך 1000 ימים. ניתן לרמוז על המרחק שלו מהשינוי האדום של הגלקסיה שלו של 0.203. קווי פליטה של ​​Balmer עקב מימן חם הראו תנועות יחסיות של עד 900 קמ"ש. לקווים הייתה גם כתף אדומה. היה גם ספקטרום רצף גוף שחור לוהט שהראה טמפרטורות יורדות מ-11,000K. לא זוהו קרני רנטגן או גלי רדיו מהמקור. חולפים אופטיים דומים כוללים PS1-13jw, CSS100217, J094806, J094608 ו-J233454.
PS10_solar_power_plant/PS10 תחנת כוח סולארית:
תחנת הכוח הסולרית PS10 (בספרדית: Planta Solar 10), היא מגדל הכוח הסולארי המסחרי הראשון בעולם הפועל ליד סביליה, באנדלוסיה, ספרד. מגדל האנרגיה הסולארי בהספק של 11 מגה וואט (MW) מייצר חשמל עם 624 מראות גדולות הנעות הנקראות הליוסטטים. בנייתו ארכה ארבע שנים ועד כה עלתה 35 מיליון אירו (46 מיליון דולר). PS10 מייצרת כ-23,400 מגה-וואט-שעה (MW·h) בשנה, עבורם היא מקבלת 271 אירו (360 דולר ארה"ב) ל-MW·h במסגרת הסכם רכישת החשמל שלה, השווה להכנסה של 6.3 מיליון אירו בשנה.
PS20_solar_power_plant/PS20 תחנת כוח סולארית:
תחנת הכוח הסולארית PS20 (PS20) היא תחנת אנרגיה תרמית סולארית ב-Sanlucar la Mayor ליד סביליה באנדלוסיה, ספרד. זה היה מגדל הכוח הסולארי החזק ביותר בעולם עד שמתקן הכוח הסולארי של Ivanpah בקליפורניה הפך לפעולה בשנת 2014. מגדל הכוח הסולארי בהספק של 20 מגה וואט (MW) מייצר חשמל עם מראות גדולות הנעות הנקראות הליוסטטים. בניית PS20 החלה ב-2006 והיא החלה הפעלה בשנת 2009. הוא כולל מספר שיפורים טכנולוגיים משמעותיים בהשוואה ל-PS10 הקודם. אלה כוללים מקלט בעל יעילות גבוהה יותר, שיפורים שונים במערכות הבקרה והתפעול ומערכת אגירת אנרגיה תרמית טובה יותר. "PS20 מורכב משדה סולארי של 1,255 הליוסטטים עם שיקוף שתוכנן על ידי Abengoa Solar. כל הליוסטט, עם שטח פנים של 120 מ"ר (1,300 רגל רבוע), משקף את קרינת השמש שהוא קולט אל המקלט, הממוקם בחלק העליון של 165- מגדל בגובה מטר (541 רגל), המייצר קיטור המומר לחשמל על ידי מחולל טורבינה." "שאר תחנות הכוח ייבנו במהלך השנים הקרובות. הן יכללו בריכוז נמוך וגבוה, פוטו-וולטאיים, מגדלים תרמו-אלקטריים, אספן פרבולי שוקת ומפעלי צלחות סטירלינג. מפעלי השוקת הפרבוליים של Abengoa Solar, Solnova 1, 3 ו-4, שיכולים להפיק כוח של 150 MW, נמצאים בשלבי בנייה בפלטפורמה הסולרית." כתוצאה משיתוף פעולה בין Ciemat, IDAE וה- אוניברסיטת סביליה, המפעל כולו אמור להסתיים עד 2013, כאשר הוא יפיק כ-300 מגה-וואט - אנרגיה לכ-180,000 בתים, שווה ערך לצרכים של העיר סביליה. PS20 מייצרת כ-48,000 מגה וואט-שעה (MW·h) בשנה, עבורם היא מקבלת 271 אירו (US$360) ל-MW·h במסגרת הסכם רכישת החשמל שלה.
ניסוי PS210_experiment/PS210:
ניסוי ה-PS210 היה הניסוי הראשון שהוביל לתצפית על אטומי אנטי-מימן שנוצרו בטבעת האנטי-פרוטון באנרגיה נמוכה (LEAR) ב-CERN בשנת 1995. אטומי האנטי-מימן נוצרו בטיסה ונעו כמעט במהירות האור. הם יצרו אותות חשמליים ייחודיים בגלאים שהשמידו אותם כמעט מיד לאחר שנוצרו על ידי השמדת חומר-אנטי-חומר. נצפו אחד עשר אותות, מתוכם שניים יוחסו לתהליכים אחרים. ב-1997 הוכרזו תצפיות דומות ב-Fermilab מניסוי E862. המדידה הראשונה הדגימה את קיומו של אנטי מימן, השנייה (עם הגדרה משופרת וניטור עצימות) מדדה את קצב הייצור. שני הניסויים, אחד בכל אחד משני המתקנים היחידים עם אנטי-פרוטונים מתאימים, עוררו על ידי חישובים שהצביעו על האפשרות ליצור אנטי-מימן מהיר מאוד בתוך מאיצים מעגליים קיימים.
PS22_Chorus/PS22 Chorus:
מקהלת PS22, בבימויו של גרג בריינברג, היא מקהלת בית ספר יסודי ציבורי זוכת פרס וובי מ-PS 22 בגרניטוויל, סטטן איילנד, ניו יורק. הוא מורכב מ-60-70 תלמידי כיתות ה'. PS 22 הוא בית הספר היסודי הגדול ביותר בסטטן איילנד. PS22 Chorus הופיע עם שפע של מופעים מוזיקליים (כגון קייטי פרי, OAR, קארי אנדרווד, פורטוגל. The Man ו- Fifth Harmony) והיו לו הופעות חגיגות בשידורים לאומיים ובינלאומיים רבים לאורך השנים (כולל ההופעה המתוקשרת של "Over The Rainbow" שסגר את פרסי האוסקר ה-83), לאחר שהסרטונים שלו זכו לתשומת לב עולמית באתר שיתוף הסרטונים הפופולרי YouTube. עד היום, סרטוני היוטיוב של המקהלה נצפו יותר מ-100 מיליון פעמים.
PS238/PS238:
PS238 הוא ספר קומיקס אמריקאי שנכתב וצייר על ידי אהרון וויליאמס ופורסם על ידי Do Gooder Press. הוא עוקב אחר חייהם של מורים ותלמידים בבית ספר יסודי לילדים עם כוחות על, שהקומיקס מכנה מטאפרודיגיות. זה גם הותאם למשחק תפקידים על ידי Hero Games, באמצעות מערכת משחקי האלופות שלהם.
PS2_(בלבול)/PS2 (ביעור):
PS2 מתייחס לרוב ל-PlayStation 2, קונסולת משחקי וידאו מהדור השישי המיוצרת על ידי Sony PS2, PS-2, Ps 2 או PS/2 עשויה להתייחס גם ל:

No comments:

Post a Comment

Richard Burge

ויקיפדיה:אודות/ויקיפדיה:אודות: ויקיפדיה היא אנציקלופדיה מקוונת בחינם שכל אחד יכול לערוך, ולמיליונים כבר יש. מטרת ויקיפדיה היא להועיל לק...